Αναγνώστες

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Versatile Blog Award..

Γειά σας!!!

Η γλυκύτατη Ντέπη, με το υπέροχο της blog Cute & Girl DMS μου απένειμε (σωστά το λέω) το Versatile Blog Award, και φυσικά την ευχαριστώ πάρα πολύ :)



Επειδή όλες εκει έξω σχεδόν έχετε λάβει το αντίστοιχο βραβείο,  απλώς θα πω 7 πραγματάκια για μένα...

 

1) Μεγάλωσα με 3 αδερφούς, και ήμουν πάντα αγοροκόριτσο. Χτυπημένα γόνατα, lego, playmobil.. Oι κουκλες δεν αντέχανε μιας και τα αδέρφια μου τους φαιρόταν πολύ βαναυσα...

2) Είμαι φανατικό Παόκι

3) Σε μικρότερη ηλικία έκανα αγιογραφία και ξυλογλυπτική. Τώρα απλώς ασχολούμε με το fimo κατα καιρούς για να περάσει η ώρα μου...

4) Έχω blackberry κινητό, και έχω ''εθισμό'' με αυτό..

5) Λατρευω το NCIS, σε σημείο που μένω ξύπνια για να το δω live απο την Αμερική.

6) Τρώω γαριδάκια, ζελεδίνια, και όλα αυτά τα junk food που προσφέρουν κυτταρίτιδα.

7) Εχω μείνει σε 6 διαφορετικές πολεις και 10 διαφορετικά σπίτια !

Αυτα.....!!!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου