Αναγνώστες

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Elf Eyebrow kit

Γειά σας κορτσόπουλα, τι μου κάνετε? 
Να μαι πάλι, αυτή τη φορά με Ελληνικό ποστ!
Αποφάσισα, μιας και ποστάρω τα ίδια πράγματα σε 2 blog, το ένα να είναι με τα Ελληνικά και το άλλο με τα Αγγλικά.

My English  readers can find this post here.
Στο τελευταίο μου Haul απο την Elf, πήρα ότι δεν ήταν σε στοκ τόσους μήνες, και γλυκοιταζα. (για την ακρίβεια περίμενα πως και πως). Μέσα σε αυτά, ήταν και αυτό το σετάκι για τα φρύδια.Εγώ πήρα το σκούρο, για ευννόητους λόγους.
Αποτελείται απο 2 σκιές, η μία είναι ψιλοκρεμώδης σαν κερί και η άλλη απλή σκιά, πιο ανοιχτή.
Είχα την απορία τι ακριβώς κάνει η ανοιχτή, και όταν την δοκίμασα, είδα οτι πάνω απο το κερί, δίνει ένα τρισδιάστατο αλλα και πιο φυσικό εφέ.




 
Προσπαθώ να μεγαλώσω τα φρυδάκια μου, να φαίνονται λίγο πιο φυσικά και φυσιολογικά, γιατί βγάλε-βγάλε τόσα χρόνια, λεπτυναν πολύ, είδικά προς τις άκρες, και δεν ταιριάζουν καθόλου με τα μεγάλα μπιρμπιλωτά μου μάτια.
Μιας που τα αφήνω και μεγαλώνουν, σαν αποτέλεσμα έχει αλλού να έχουν βγεί τρίχες, αλλού όχι, να έχουν κενά, και ήδη το εσωτερικό μέρος να είναι πολύ πιο χοντρό απο το εξωτερικό. 
Ρίξτε μια ματιά (με δεξί κλίκ μπορείτε να τις δείτε και σε μεγαλύτερο μέγεθος, αλλα θα τρομάξετε):
   


Βάζω λοιπόν το πραγματάκι στα κενά, και φτιάχνω το σχηματάκι, και ορίστε το αποτέλεσμα...

   


Τι? Δεν βλέπετε διαφορά? Για δείτε δίπλα δίπλα τι γίνεται? Μπορεί να το βλέπω μόνο εγώ, αλλα νομίζω οτι το σχήμα έχει βελτιωθεί αισθητά!






Το έχει δοκιμάσει καμία? ή κάποιο αντίστοιχο kit? Πως σας φαίνεται ? 

Αυτά... 
Θα ποστάρω πιο συχνά.. 
Σμουτς!

15 σχόλια:

  1. Όχι η διαφορά φαίνεται και δίνει ένα φυσικό αποτέλεσμα. Αν έβλεπα το μετά δηλαδή ούτε θα καταλάβαινα πως το έχεις φτιάξει. Πωω στην επόμενη ΕLF αγορά θα το πάρω μου φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα το πάρεις!Πάμφθηνο και με έχει σώσει! Απο τότε που το χρησιμοποιώ μου λένε ''κάτι άλλαξε πάνω σου''. Κοιτάνε, κοιτάνε ''τα φρύδια σου, είναι καλύτερα, τους άλλαξες σχήμα''? Και τους λέω για το Elf. Ακριβώς αυτό θέλω, να δείχνουν φυσικά. Με το μολύβι ποτέ δεν έδειχναν, και ποτέ δεν κατάφερνα το σχήμα που ήθελα.
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    2. Αυτό ακριβώς που είπες! Μια μικρή διαφορά στα φρύδια φαίνεται σε όλο το πρόσωπο! Πολύ καλό και το χρώμα σου ταίριαξε γάντι. Έχω ένα αντίστοιχο σετάκι από Benefit αλλά αν δεν είχα σίγουρα θα έπαιρνα αυτό!
      Πολλά φιλιάααα!

      Διαγραφή
    3. Ναι! Το χρώμα είναι το πιο σκούρο! Αν και καστανή φυσική, τα φρύδια και οι τρίχες γενικά είναι μαυρες σε μένα, αρα άψογα! Ούτε γάτα ούτε ζημιά.χχχχ
      Φιλάκια !!!

      Διαγραφή
  2. Φαίνεται τέλειο!!! Με τον επόμενο κωδικό της ELF το πήρα!
    Απέκτησες νέα αναγνώστρια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Ελπίζω να απολαύσεις τα ποστ μου!
      Το προτείνω ανεπιφύλακτα, ειλικρινα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο !Το αποτέλεσμα είναι απίστευτα φυσικό!Άντε πείστηκα θα το πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πάρεις, και δεν θα χάσεις. Φαντάσου οτι στο καπάκι, όλα τα χρώματα πέρα απο το σκούρο, ξαναβρίσκονται σε έλλειψη!
      Θα το λατρεύψεις! Προσπαθούσα για χρόνια με μολύβια, και ότι και αν έκανα, πάντα φαινόταν το τα έχω πειράξει.

      Διαγραφή
  4. Ααα κι εγώ το κοιτούσα πολλές φορές αλλά ήμουν διστακτική!
    Ωραία, θα το δοκιμάσω κι εγώωω!!! Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι ήθελα τόσο πολύ να το πάρω αλλα δεν ήταν διαθέσιμο, με το που ήρθε, και το πήρα, δεν απογοητεύτηκα, αντίθετα το λάτρεψα.
      Φρόντισε μόνο να διαλέξεις την σωστή απόχρωση, και πραγματικά, θα το απολαύσεις.

      Διαγραφή
  5. hey love! saw your comment under my blog sale and the sleek blushes are still available if you want them. my email is brokeblush@hotmail.com if you want to email me! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. wow i love ur eye brows they are soo nice...i would love to have eyebrows like you..
    Mi_Mi
    x
    mi-miworld.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή