Αναγνώστες

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

To πρώτο μου Swap!

Καλησπέρα σας !!

Aργησα -πάλι- να γράψω ποστ αλλα λίγο το κατσίκι στις γιορτές, λίγο τα τσουρέκάκια και τα πασχαλινά αυγά, λίγο όλοι οι φίλοι που έπρεπε να δω, άντε να προλάβω!
 Ομως να'μαι. 2-3 κιλά παραπάνω, αλλα χαρούμενη για το συγκεκριμένο ποστ! Ενθουσιασμένη βασικά - δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έκανα όταν άνοιγα το κουτί, λες και άνοιγα το
 κίντερ αυγό μου (το πασχαλιάτικο ντε!)

Το μου swap λοιπόν (και σίγουρα όχι το τελευταίο), του οποίου το πακέτο έλαβα πριν απο 3 - 4 μέρες. Ηθελα πάρα πολύ να κάνω swap , και αν και ήθελα κυρίως με κάποια κοπέλα απο Αμερική ή Αγγλία (o λόγος είναι καθαρά και μόνο κάποια προϊόντα που έχω βάλει στο ματι όπως EOS, collection 2000, κάτι έξτρα nyx, κτλ) , τελικά έκανα με μία γλυκύτατη κοπέλα απο την Φιλανδία, την Αnni.
Κανονίσαμε να χαλάσουμε ένα συγκεκριμένο ποσο, ίδιο (σίγουρα το ξεπεράσαμε και οι δυο φυσικά!), και μιας και δεν ήταν ιδιαίτερα ψηλό, συμφωνίσαμε στο ''the more, the better'' και αποφύγαμε τα high end ή πολύ ακριβά drugstore.

Voila :



Πιο συγκεκριμένα:

     


Τα παρακάτω προϊόντα είναι τα MNY. Είναι της Maybelline (αρχικά απο Maybelline New York) αλλα δεν τα έχω δει στην Ελλάδα. 2 υπέροχες σκιές (229 + 125) , 2 μανό  (552 + 353) - λίγο πιο χειμωνιάτικα , 2 λιπ γκλός (397 + 181) ,1 ρούζ ,που είναι highlighter βασικά (401) και ένα lip balm.


Τα επόμενα είναι της Lumene,που είναι φιλανδική εταιρία. Πείτε μου σε ποιά δεν αρέσει η κρέμα χεριών angry birds!! Μια κρέμα προσώπου επίσης , καθώς και ένα ρούζ (02).


Η επόμενη εταιρία είναι η Herbina, ακόμη μια Φιλανδική εταιρία. Το ένα μπουκαλάκι είναι κρέμα προσώπου και η άλλη λοσιόν, αν δεν με ξεγελάει ο google μεταφραστής!


Κάποια καλούδια απο την Rilken, όπως ένα μολύβι χρυσό (006 Golden Earth), ένα eyeliner σε σκούρο χρυσο/bronze( 290 Precious Gold) , μια μάσκαρα (sexy curves full figure), καθώς και ένα μολύβι χειλιών (004 Indian Pink) 


Τέσσερα lip gloss απο την I love....


Ενα ρουζ της LaFemme( 02), μια σκιά της Gosh(03),μια σκιά της we care icon (19 - true cappucino), και μία της Anton and Alison.


Το κλασσικό βαζάκι της Carmex (! Το ήθελα !) μαζί με τρία κραγιόν (Nivea- peach 16,Estee - 188 Rubellite και technic - Indian Red) καθώς και 3 μανό ακόμα. Ενα της Rimmel (sky high), ένα της Claire's και ένα μίνι της Selene(230). Α, και μια μάσκαρα μαλλιών isadora που ξέχασα να φωτογραφίσω!

 (οι αποχρώσεις τους)

Εδώ να πω οτι η σκιά η Gosh,η σκιά Anton and Alison και τα κραγιόν, ήταν ήδη used/swatched. Aποφασίσαμε με την Anni, αν έχουμε προϊόντα που δεν μας άρεσαν ή δεν μας έκαναν, εφόσον ανήκουν στην κατηγορία που μπορούμε εύκολα να απολυμάνουμε (αρα βγάλαμε εκτός μάσκαρα και lipgloss, προφανώς), να τα ανταλλάξουμε! Χαίρομαι πολύ που δεν της άρεσαν, γιατί είναι υπέροχα!

Εχετε κάνει swap?
Ποιά είναι η εμπειρία σας?
Πως σας φάνηκαν τα προϊόντα?
Θα θέλατε να κάνω swatch κάποιο απο αυτά?

Ντάξει, φτάνουν οι ερωτήσεις, πάω να τα απολαύσω! (Bρίστε με ελεύθερα!)
Ηδη πάντως, 3-4 απο αυτά είναι στο καθημερινό μου νεσεσέρ!

Φιλάκια





21 σχόλια:

  1. Μπραβο τελεια,δεν εχω κανει ποτε αλλα ενας γενικος κανονας ειναι να προτιμας blogger-που δε θα ξεφτιλιστει κανοντας βλακειες.
    Τα μισα απομαυτα δε τα ειχα ακουσει ποτε,αλλα οσο ζει κανεις μαθαινει.
    Ειναι τελειο που χρησιμοποιησες τον μεταφραστη για να μαθεις τι ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα το ρίσκο τελικά, και όλα καλά!
      Ούτε και γω, μη νομίζεις, αλλα είναι πολύ καλά! η κρέμα η Lumene είναι σούπερ μάλιστα !
      Αν θες κανα reviewδάκι, πες!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία πραγματάκια πήρες! Τι της εστειλες εσύ? Εγώ το κάνω συχνά πια, αλλά με πρώην συναδέλφους μου από την Αμερική και με τις ξαδέρφες μου.
    αυτά είναι μερικά από τα πραγματάκια που μου έχουν στείλει, αν θες να ρίξεις μια ματιά, έχω πάρει κι'αλλα από τότε απλά δεν έχω προλάβει να κάνω σχετικό post
    http://beautyintl.blogspot.gr/2013/03/my-care-package-from-us.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ? Κorre, αρκετά Lovie, αρκετά Essence, seventeen, κάτι κρεμούλες χεριών (δεν θυμάμαι εταιρία), διάφορα προϊόντα απο το κατάστημα με τα bella-ogi (ένα στην Βικτώρια), κάτι travel size απο clarins, mavala.
      Αλήθεια? Αμερική? Ζηλεύω! Θέλω και γω, έχουν πολλά προϊόντα και πάμφθηνα! Τρέχω να διαβάσω!!!

      Διαγραφή
    2. Ποια γεύση eos θες πιο πολύ απ'ολες?

      Διαγραφή
    3. Απο αυτές που έχω δει ή το λεμόνι ή το honeysuckle ! Είναι ωραία ? Τα έχεις δοκιμάσει αυτά? Γενικά, υπάρχουν διάφορα στην Αμερική ή που βρίσκεις μόνο εκεί, ή που βρίσκεις μισή τιμή.

      Διαγραφή
  3. axx ti wraia proionta!!polu endiaferon alla kai ripsokinduno to swap!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!
      Ριψοκύνδινο το συγκεκριμένο βασικά. Γενικά όμως όχι, αν δηλαδή το κάνεις με μία γνωστή blogger. Εκεί, δεν παίζει κοροίδία γιατί θα ξεφτυλιστεί!

      Διαγραφή
  4. πολυ ωραία όλα με γεια σου , δεν έχω κάνει εγω κάτι αντίστοιχο , πολυ θα το ήθελα για να μην πηγαίνουν άχρηστα καποια καλλυντικα που δεν θέλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι!
      Πόσα κραγιόν ή σκιές έχουμε που δεν τα χρησιμοποιούμε! Εχω άπειρα χρωματιστά μολύβια, που δεν μου πάνε καθόλου (θα μου πεις τι τα πήρες?) Ενα swap είναι η λύση!

      Διαγραφή
  5. πολύ ωράι,ατο ρίσκο σου βγήκε σε καλό τελικά!αν μπορείς να κάνεις;ena review για τις σκιές της maybelline γτ τισ έχω δει στο ίντερνετ και σκέφτομαι να τις πάρω ή όχι,θα με βοηθούσες πολύ:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, θα τις κάνω! Φυσικά! Αυτό θέλω, να μου λένε οι αναγνώστε τι θέλουν να δουν, και να τους βοηθήσω όσο μπορώ :)

      Διαγραφή
  6. Aχ τέλεια όλα! Με γεια! Η αλήθεια είανι ότι έχω αρχίσει και εγώ να το σκέφτομαι για swap γιατί μου αρέσει πολύ η ιδέα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!
      Είναι πολύ ωραία εμπειρία !!! οχι μόνο δοκιμάσεις προϊόντα που δεν τα έχεις εδώ, αλλα η όλη φάση του να ανοίγεις κουτί γεμάτο με καλούδια που ΔΕΝ περιμένεις, είναι σούπερ!!! Να κάνει να κάνεις!

      Διαγραφή
  7. αααχ υπέροχα φαινονται όλα!!!!!!!!!!!!!!!! και γω εκανα swap με μια κοπελα απο την Ισπανια! ήταν πολύ ωραία εμπειρία! =) Μακαρι να βρω μια κοπελα, να ξανακάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θυμάμαι το δικό σου!! Είχα ζηλέψει πολύ γιατί δεν είχα κάνει, και ήθελα! Εγώ θέλω και άλλο ήδη!!!! Ευχαριστώωωωω

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα πραγματάκια!! Περιμένουμε και reviews!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με'γεια σου όλα, πολύ όμορφα! Κι εγώ αγαπώ τα swaps, είναι ευκαιρία να δοκιμάζουμε εταιρίες που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο να τα χαρείς όλα!!!
    Έχει νέες followers!
    Σε περιμένουμε και στο δικό μας blog μόδας!!!
    Φιλιά από τις...
    chicates

    ΑπάντησηΔιαγραφή