Αναγνώστες

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

My lov(i)e collection ~ Review

Καλησπέρα κορίτσια!

Ηρθε η ώρα να κάνω ένα γενικό review για την εταιρία Lovie.
Νομίζω οτι λίγο-πολύ όλες έχουμε ακούσει για αυτήν, ειδικά όσες μένουμε Αθήνα.
Δοκίμασα τα πρώτα 2-3 προϊόντα όταν μπορούσες να τα βρεις μόνο στις εκθέσεις του Συντάγματος, αλλα τώρα ψωνίζω συχνά-πυκνά απο το κατάστημα στο σταθμό του Μετρό ''Συγγρού-Φίξ"
Εχω δοκιμάσει μολύβια ματιών/χειλιών, ρούζ, bronzer, concealer, μανό και σκιές.


Μακράν αγαπημένο μου προϊόν είναι τα μανό! Κρατάνε τουλάχιστον βδομάδα στα νύχια μου! Αυτή τη στιγμή είναι η 5η μέρα που έχω το γαλλικό μου (120,1,10) και δεν εχει πάθει απολύτως τίποτα!
(Επίσης, να σημειώσω ότι μόνο τα china glaze μου κρατάνε τόσο, ενώ τα Opi και τα seventeen, μία μέρα,  και αυτή κουτσή!)  Είναι 2-3 ακόμα, που απλώς δεν ξέρω που τα έχω καταχωνιάσει.
Αν σκεφτείς οτι κοστίζουν 1,5 ευρώ, τι καλύτερο?Θα επενδύσω και σε πολλά άλλα χρώματα!


Είμαι αρκετά ευχαριστημένη με τις σκιές. Εχουν πάρα πολύ καλή απόδοση, και με primer, πολύ καλη διάρκεια. Χωρίς, είναι ικανοποιητική μπορώ να πω. Για καθημερινό μακιγιάζ, οτι πρέπει.
Αντίστοιχα και με τα ρουζ. Εχω και ένα bronzer, αλλα το έριξα και θρυμματίστηκε!


Τα μολύβια δεν ξέρω αν τα αγαπώ ή τα μισω. Αυτά με το ασημενιο καπάκι, τα αγαπώ. Ξύνονται εύκολα, γράφουν καλά και κρατάνε. Τα άλλα πάλι έχουν αυτή την πιο πλαστικουρέ σύνθεση, και στο ξύσιμο ειναι ένα κακό σπυρί στον πισινό.


Το κονσίλερ 2 φορές το δοκίμασα και δεν μου άρεσε καθόλου. Ούτε ο τρόπος που απλωνεται, ούτε η απόχρωση.  Τα κραγιόν έχουν πολύ καλή απόδοση. Τα πολύ ένοντα έχουν και καλη διαρκεια, το πιο ανοιχτά όχι. Για 2 ευρώ είναι καλά, για αυτό και επένδυσα σε χρωματα που δεν φοράω καθημερινά/συχνά. Τα lip gloss έχουν πολύ καλυτερη διάρκεια απο ότι περιμενα, και πολύ καλή απόδοση!

Σε γενικές γραμμές, είναι μια value for money εταιρία (στα μανό περισσότερο value, σίγουρα). Σίγουρα δεν είναι τα καλύτερότερα προϊόντα που κυκλοφορούν, αλλα για την τιμή τους, είναι πάρα πολύ καλά.
Δεν χάνεται τίποτα αν τα δοκιμάστε :)

Η συσκευασίες τους δεν μου αρέσουν καθόλου, αλλα μην τα θέλουμε και όλα δικά μας :)

Εσεις έχετε δοκιμάσει προϊόντα της Lovie? Ποιά είναι η άποψη σας?

Φιλάκια!



18 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η συλλογή σου!! Εγώ βερνίκι της lovie δοκιμασα προσφατα και μαλιστα χωρις top coat.. για κανα 3ημερο ηταν κομπλε, ειχε ξεφλουδισει λιγακι αλλα τιποτα το αντιαισθητικο. Για την τιμη του μιααααα χαρα μου φανηκε. Τα κραγιον μου αρεσουν πολυ ΑΛΛΑ δεν προκειται να ξαναπαρω γιατι μισω τις συσκευασιες τους. Ανοιγουν παντα μες στην τσαντα κ μου τα κανουν ολα μπ%^$#^& :/ Εχω ενα μολυβι χειλιων με ασημι καπακι, συμπαθητικο (πεθανα με την εκφραση σπυρι στον ποπο, χαχαχ) και ειχα παρει και ενα terracota blusher/bronzer/whatever που γραφει υπεροχα αλλα οταν πηρα ειδηση ποσα parabens εχει εφαγα φρικη και δεν το εχω ξαναχρησιμοποιησει.. Και μαλλον θα αποφυγω να παρω αλλα προιοντα περα απο βερνικια λογω συστατικων.. Ξερω, θα μου πεις ποια εταιρεια δεν εχει..Ε, καποιες εχουν λιγο λιγοτερα.
    Φιλια!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου!
      Εγώ χρησιμοποιώ και βάση και τοπ απο την lovie .
      Οι συσκευασίες είναι πράγματι τραγικές, αλλα δεν κουβαλούσα και ποτέ κάποιο μαζί μου, συνήθως τα έχω στο σπίτι, και κουβαλαω πιο καθημερινές αποχρώσεις στο νεσεσέρ μου.

      Διαγραφή
  2. Τα κραγιον δεν μου αρεσουν καθολου!Εχουν απαισια μυρωδια :/και ενα λιπ γκλοςς που εχω γλιστραει στα χειλη μου στο λεπτο!Μονο απο τα μανο ειμαι ευχατιστημενη :P
    φιλιαααα :)
    http://thepiscessisters.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? Γιατί σε μένα δεν μυρίζουν το ίδιο. Το 20 βρωμάει, το 10 μυρίζει σαν τα mac, βανίλια, και το 29 μυρίζει σαν καρύδα!
      Τα lip gloss δεν μου κρατάνε για πάντα, αλλα σίγουρα όχι στο λεπτό! Τα περίμενα χειρότερα για να είμαι ειλικρινης!
      Φιλάκια, ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Τα κραγιον τα παιρνω με τα κιλα-μια συγκεκριμενη αποχρωση.
    Μολυβι ματιων-χαλι
    Τερακοττα-βλακεια.
    Μου φαινεται αυριο θα παω να παρω μανο!!!!Με ξεσηκωσες!Αυριο εχω μανικιουρ πεντικιουρ αλλα δε θα κανω μονιμο στα χερια οποτε θα δοκιμασω αφου κρατανε τοσο πολυ κανα Lovie!
    Το σπαστικο ειναι η συσκευασια των κραγιων-πλαστικουρα,το καπακι μια ζωη βρισκεται αλλου μεσα στη τσαντα.
    Ευχαριστουμε μαναρακι (-35% παλι εχουν τα καταστηματα καλλυντικων-σκατααααα τα θελω ολααααααα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι? Ποια απόχρωση είναι αυτή?
      Το μολύβι των χειλιών με το ασημένιο καπάκι που έχω πάντως, είναι πολύ εντάξει.
      Μανό τα σπάνε. Είμαι αισίως στην 6η μέρα χωρίς ίχνος ξεφτύσματος. Εχω πάθει πλάκα.
      Ναι, -35% προσπαθώ να κρατηθώ.

      Διαγραφή
  4. Το καλό με τα Lovie είναι ότι έχουν καταπληκτική απόδοση χρώματος. Και καλή τιμή. Το κακό είναι ότι τα μισώ, αλλά στον καθένα κάθονται διαφορετικά όπως κάθε καλλυντικό. Πολύ ωραίο post όμως και αναλυτικό. Και εγώ γέλασα με το σπυρί χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και εμένα τα κραγιόν μου έχουν κάτσει πολύ καλά,και τα μανό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μανό είναι σουπερ! τα κραγιόν για το κόστος τους, είναι πολύ καλά, εκτός απο τις πιο βρωμερες αποχρώσεις!

      Διαγραφή
  6. Δεν αντεξα πηγα Attica....πηρα 1 μασκαρα Helena Rubinstein και γενικοτερα μια βολτα απο Guerlain oπου η αισθητικος πανικοβλητη μας προειδοποιουσε πως εχει ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ-εγω προσποιηθηκα πως στεναχωρεθηκα
    -Γιατι σας τελειωσε το λαδακι,θα το επαιρνα....
    Ψεμα,απλα ηταν ολες γυρω μου τοσο σνομπ και ψωνιζαν σα να ηταν μαγαζι ΟΛΑ 1 ευρω!!!.
    Τελος παντων,δεν αντεξα 21.50 βγηκε η μασκαρα αει συχτιρ τη πηρα καθως και ενα ρουζ Mac-το Fever,Ta Mac ειχαν -25%.
    Επισης με επηρεασες και πηγα και πηρα 2-3 μανο και ενα top-coat απο LOVIE!!!!
    Το προβλημα ειναι πως ειχα αφησει μια προκαταβολη για κατι παπουτσια και αληθεια λεω ,πηγαινα προς το μαγαζι,ποτε δεν εφτασα....καθως...μια μυστηρια δυναμη με τραβηξε στο κεντρο και εφαγα τα λεφτα των παπουτσιων....
    Συγνωμη για την εκθεση....Εσυ φταις που ελεγες για τα μανο,και εφτασα και στη Πανεπιστημιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μασκαρα απο H.R έχω ακούσει οτι είναι πολύ καλές, ισχυεί?
      Τα μανό πως σου φάνηκαν?
      Ντάξει, δεν πειράζει για τα παπούτσια, αφού θα τα πάρεις στο τέλος. χοχοοχοχο

      Διαγραφή
  7. exo k ego kapoia pragmatakia apo lovie..exo 3 mano ta opoia exoyn fantastika xromata k to pinelaki einai ok.ta kragion moy aresoyn poly exo arketa!gia 2 euro einai fobera!bebaia me enoxlei to oti exoun diafores myrodies.ta roz+mob kati san fraoyla alla ta xeirotera einai ta ghina poy myrizoyn kafe..eytyxos otan to foras meta den myrizei..epishs exo parei aytokollhta gia nyxia fobera!!k ena molybi xeilion poy i siskeyasia einai pozfouxsia einai apisteyto nomizo kanei 2 eyro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πινελάκι πράγματι δεν είναι κάτι τρομερό, έχω δει όμως και χειρότερα σε πολύ πιο ακριβά μανό.
      Τα κραγιόν είναι ρώσσικη ρουλέτα. Μπορεί να βρωμάνε και μπορεί να φραουλίζουν.
      Τα αυτοκόλλητα δεν τα έχω πάρει, πράγματι καλά?
      Σκέφτομαι να δοκιμάσω.

      Διαγραφή
  8. aaa k ta lip glos pano se kragion einai xalia.feugei olo to kragion k mazeyetai.metaniosa mono gia ayta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. υπέροχα μανοο για τα λεφτα τους! εχω ενα μολυβι φρυδιων μαρεσει πολυ, δοκιμασα ενα κονσιλερ τυπου κραγιονακι δεν ειναι καθολου καλιπτικο.Αντιθετα το κονσιλερ σε μορφη μολυβιου ειναι πολυ καλο! Μετρια κραγιον σε απαισια συσκευασια αλλα και παλι για 2 ευρω δεν μπορω να πω τιποτα.. Η μασκαρα δεν μαρεσει καθολου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή