Αναγνώστες

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Review ( και swatches ) απο προϊόντα Avon !

Καλησπέρα σε όλες !!!

Αυτή τη φορά θα κάνω ένα μαζικό review για τα προϊόντα της Avon*

Την Avon την γνωρίζω εδώ και πάρα πολλά χρόνια, μιας και το πρώτο μου καλλυντικό ever, ήταν ένα μπλε ηλεκτρίκ (ήταν η μόδα τότε βλέπετε) kohl μολύβι, στα 14 μου.

Απο τότε, παίρνω διάφορες κρέμες (οι πατουσόκρεμες τα σπάνε), μάσκες και αφρολουτρα , αν και τελευταία δεν τα  βρήκα στην μεγάλη συσκευασία  (απο τα αγαπημένα καλοκαιριού πχ εδώ)

Ας προχωρήσω λοιπόν σε ένα γενικό review:



Λαδάκι lotus Flower απο την σειρά της planet Spa
Είναι για μασάζ και για αφρόλουτρο, αλλα ΔΕΝ-ΜΕ-ΝΟΙΑΖΕΙ! Εγώ το ανοίγω κάθε λίγο, πασαλείυομαι, μόνο και μόνο γιατί μυρίζει τέλεια!

Σπρέι για τον ύπνο- sleeptherapy
Kαι καλά απο αυτά που ψεκάζεις στο μαξιλάρι να κοιμηθείς καλύτερα.
Μην κοροϊδευόμαστε. Είναι τόσο καλοκαιρινό και δροσερό που κάνει ή για body mist ή για σπρέι δωματίου (εγώ έτσι το χρησιμοποιώ)
 Οχι για να σε ηρεμήσει και να κοιμηθείς. Μυρίζει επίσης σούπερ.

Planet spa μάσκα ginger και ροδέλες ginger για τα μάτια.
Οι ροδέλες βρωμάνε oδοντιατρίλα ! (αν είναι δυνατόν!)  Και για αυτό τις δοκίμασα για λίγο. Καλές (και δροσερές), αλλα δεν αντέχονται! Avon, κάνε κάτι !!!!
Η μάσκα, όπως και όσες ''ζελατινέ'' της planet spa έχω δοκιμάσει, είναι σούπερ! Απαλή επιδερμίδα, λιγότερα στίγματα, και ... επειδη όλες οι ζελατινόμασκες έχουν πολύ πλάκα, την αγαπώ!♥

 Σαπούνι turkish bath - planet Spa :
Δεν ξέρω αν μαρέσει πολύ ή οχι. Μαρέσει το δέρμα μου όταν στεγνώσω μετά απο το μπάνιο. Πιο απαλό - και φαίνεται η διαφορά. Αλλα - όπως γίνεται με αρκετά σαπούνια (σε πλακέ μορφή), με ανατριχιάζει. Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω, μου δημιουργεί μια αίσθηση οτι ''τρίζει''  το δερμα μου όταν τα χρησιμοποιώ (ναι-ναι, ξέρω, δεν βγάζω νόημα)

Cellulite - cellubrake solutions :
Okay. Ούτε εκπληκτικά αποτελέσματα, ούτε σαν να βάζεις μόνο κρέμα. Θα μπορούσε και καλύτερα.Ισως φταίει και ο δικός μου αποτέτοιος (ξέρεις, αυτό που λένε με τα μεταξωτά βρακιά )


Τετραπλή παλέττα σκιών:
Εκπληκτική απόδοση χρώματος. Ευτυχώς η Avon άλλαξε τις συσκευασίες με τις στρογγυλες σκιές, και έβαλε αυτές τις πιο εργονομικες.

Flawless πούδρα:
Μια καλή πούδρα για ματ αποτέλεσμα, που δεν δίνει όμως καθόλου κάλυψη. Πες οτι χρησιμοποιείς μια περίπου διαφανή πούδρα για σταθερότητα και ματ αποτέλεσμα. Ιδανίκη πάντως για καλοκαίρι.

( Drama - χωρίς μάσκαρα - mega effects )    

Μάσκαρα Drama:
Καλή μάσκαρα. Δίνει κυρίως όγκος και μήκος. Οχι καμπύλη.
 Σε γενικές γραμμές η Avon βγάζει καλές μάσκαρα. Αγαπημένη όμως παραμένει η  Comb it .
 
Μάσκαρα Mega Effects:
Σίγουρα μια καινοτομική μάσκαρα. Εμένα (παραδόξως) με βολεύει στην εφαρμογή, και χαίρομαι πολύ που μπορώ να βάψω τις βλεφαρίδες απο την ρίζα χωρίς να βγάλω τα μάτια μου.
Αλλα...... Χαρίζει και όγκο και  μήκος αλλα θα ήθελα περισσότερη καμπύλη για να γίνει αγαπημένη. . Και προσοχή μην πιέζετε το μαύρο μέρος γιατί θα πασαλειυτεί όλο το χρώμα στο βουρτσάκι.

(Το φωτογραφικό μου ταλέντο, και η ικανότητες μου στην επεξεργασία φωτο συγκλονίζουν - το ξέρω, όπως και επίσης οι φακίδες, οι δυσχρωμίες, και το αβγαλτο και στραβό φρύδι) .


Chubby-stick τύπου κραγιόν:
Μακράν το αγαπημένο μου προϊόν. Τι jumbo pencils απο nyx και elf ή mua ή clinique ή ότι άλλο.
Αυτό είναι σούπερ. Καταρχάς όχι μόνο έχει απόδοση χρώματος (τα άλλα σχεδόν δεν βάφουν) αλλα έχει εκπληκτική απόδοση χρώματος. Και δεν θέλει ξύσιμο (όπως τα αντίστοιχα οικονομικά), απλώς γυρνάς το κάτω μέρος :) Μηχανικό chubby stick με καταπληκτική αποδοση.Δεν ξέρω την τιμή του αλλα θα το ψάξω και σε άλλα χρώματα. Σίγουρα.
Στην φώτο είναι με μόνο μια απαλή γραμμή!!!!!!!! 

Lipgloss ingite:
Δεν μου αρέσουν τα στραφταλιζέ lipgloss. Ηδη τα lip-gloss δίνουν πιο fake εικόνα στα χείλη απο ότι τα κραγιόν, και τα σιμεράτα (ναι, απο το shimmer), κανουν ακόμα πιο ψεύτικο το αποτέλεσμα. Πάντως δεν κολλάνε.

ΕΚΤΟΣ ΦΩΤΟ: 

Anew σειρά περιποίησης (κρέμα ημέρας, ματιών, νύχτας και σαπούνι καθαρισμού)
(την τελειωσα για αυτό δεν παίζει φώτο)
Καταρχάς μυρίζει ΘΕΙΚΑ! Είναι για 25-34. Πολύ δροσερή, ενυδατική και ελαφριά.
 Ισως θα έπρεπε να απευθείνεται σε μικρότερο range, γιατί όταν αρχίζουν οι πρώτες ρυτίδες, θέλεις το κατιτίς το παραπάνω, αλλα είναι πολύ καλή σειρά. Ειδικα της ημέρας και των ματιών.

Μανό nailwear pro + :
Αρκετά καλό. Η χρυσομυγέ απόχρωση είναι και πολύ popular φέτος. Δεν το συγκρίνω με τα lovie που μου κρατάνε αιώνες αλλα πολύ προϊόν, προσεγμένη συσκευασία (όπως όλα τα avon βασικά) και καλή διαρκεια.

 - Εσεις έχετε δοκιμάσει προϊόντα της Avon? Ποιά είναι η γνώμη σας? 
- Εχετε δοκιμάσει κάποιο απο τα παραπάνω? 

* Τα μισά προϊόντα τα κέρδισα σε έναν διαγωνισμό απο τις Greek beauty Bloggers, και τα άλλα μισά μας τα έδωσε η Avon , σε έναν event που έγινε, ύστερα απο πρόσκληση που - πάλι - κέρδισα, απο έναν διαγωνισμό των Greek beauty bloggers! 

-  Η γνώμη μου είναι πέρα για πέρα ειλικρινής (νομίζω κάνει μπαμ κιόλας!) - 

Φιλάκια πριγκηπισσούλες!



13 σχόλια:

  1. Εσύ έχεις ολόκληρη συλλογή Avon. Πολύ ωραία όλα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A, ωραια φαινονται λιγο πολυ ολα....!
    Απολαυσα το αρθρο σου!!!!
    Ξεχωριζω αυτο το λαδακι το Lotus!(Εχω μανια με τα λαδια!)
    Δε θυμαμαι γμτ καθολου αν εχω δοκιμασαει Avon!Και η μασκαρα σου κανει τεραστιες βλεφαριδες!Ουαου!
    Μια χαρε ρε ειναι το φρυδακι σου!Τελειο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Εγώ μανία δεν έχω, αλλα λατρεύω τις ωραίες μυρωδιές και αυτό μυρίζει σούπερ!
      Ναι, δίνει και όγκο και μήκος! Και οι δύο βασικά!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο post! Πολύ πράγμα και πολύ χρήσιμο για κάποιον που δεν έχει δοκιμάσει κάτι από Avon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα !
      Είναι προϊόντα που πραγματικά αξίζουν να τα αγοράσει κάποιος. Και είναι και σε προσιτή τιμή όλα!

      Διαγραφή
  4. πολυ ωραία ανάρτηση , το chubby stick θα το αγοράσω σίγουρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ Νίνα μου! Να το αγοράσεις, είναι πραγματικά εκπληκτικό, ίσως το καλύτερο προϊόν που έχω δοκιμάσει απο avon !
      Aπίστευτη απόδοση, σταθερότητα:)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο ποστ και αναλυτικο!
    Αυτο το τυπου chabby με εχει ξετρελάνει και εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ! Ναι, είναι σούπερ ! Απίστευτη απόδοση, σταθερότητα, διάρκεια, όλα!

      Διαγραφή
  6. Απολαυστικότατη ανάρτηση, τρελαίνομαι για τον τρόπο που τα λες!
    Λοιπόν εγώ θελω να συμφωνησω απολυτα, απολυτα ομως για το λαδακι, το σπρει και το μαυρο σαπουνι. Οι κρεμες δεν μου αρεσε καθολου που μυριζαν τοσο εντονα! Νιωθω οτι βαζω σαμπουαν Pantene στην μουρη μου ρε συ :| Kαι το μολυβι ματιων και η μασκαρα πολυ ωραια, τα υπολοιπα ακομα δεν τα εχω δοκιμασει, που θα παει θα το κανω.
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου!
      Δεν σου άρεσε αυτό στις κρέμες? Βασικά αν δεν μου αρεσε η μυρωδιά και μένα θα με χάλαγε, αλλα μυρίζουν τόσο μα τόσο τέλεια. !!!
      Να τα δοκιμάσεις! Την μάσκα !!

      Διαγραφή